Instrukacja dodawania/edycji arkusza dorobku naukowego
Procedura przesyłania arkusza dorobku naukowego
Przechodzimy na stronę euczelnia.wseip.edu.pl. Po zalogowaniu wybieramy menu "Dorobek naukowy".
Na stronie 1 "Arkusz dorobku akademickiego - lista" pokazana jest lista przesłanych "arkuszy". Jeżeli nie przesłaliśmy jeszcze "arkusza" lista jest pusta (brak wyników).
Dodane "arkusze" możemy z tej strony edytować, drukować, podglądać.
Przyciski "Film instruktażowy" oraz "Jakie dane przygotować?" zawierają pomoc dla użytkownika. Przycisk "Pomoc -WOE" - przenosi nas do kursu "Wirtualne Otoczenie Edukacyjne"
Dodawanie arkusza
Aby dodać arkusz za nowy rok wybieramy zielony przycisk "+ Dodaj arkusz za nowy rok"
Po kliknięciu w zielony przycisk "+ Dodaj arkusz za nowy rok" uzupełniamy formularz i klikamy "Zapisz i przejdź dalej"
Dziedzina i dyscyplina naukowa
Wybieramy dyscyplinę naukową. Jeżeli prowadzimy badania w obrębie kilku dziedzin naukowych możemy w tym miejscu wybrać kilka dziedzin. Klikamy "zapisz i przejdź dalej"
Publikacje
Na następnej stronie wpisujemy publikacje. Po uzupełnieniu formularza w panelu "Dodaj publikację" klikamy zapisz. Na panelu "Lista publikacji w roku ..." pojawia się tabela z zapisanymi publikacjami.
Możemy dodać wiele publikacji. Jeśli w przesłanej informacji o publikacji jest błąd można go poprawić za pomocą ikony . Publikacje można też podglądać i usuwać.
Po upewnieniu się, ze na liście są wszystkie publikacje za dany rok możemy kliknąć "Następna strona (projekty)"
Projekty
- tu postępujemy tak samo jak w "Publikacje"
Uczestnictwo czynne w konferencjach (sympozjach, seminariach) naukowych
- tu postępujemy tak samo jak w "Publikacje"
Działania i osiągnięcia.
Działania i osiągnięcia podzielone są na 6 kategorii. Każda kategoria zawiera podkategorię. Klikając w Kategorię - np. "Działania na rzecz rozwoju dydaktyki WSEPiNM" - pojawią się podkategorie.
Klikając w podkategorię -
np. "Uruchomienie kierunku studiów" - wypełniamy wyskakujący formularz
i klikamy zapisz zmiany.
Kiedy na liście "Działania / osiągniecie" widzimy listę zapisanych osiągnięć możemy przejść do ostatniej strony "Podsumowanie|
Podsumowanie / wydruk
Na ostatnie stronie arkusza upewniamy się, że wszystkie dane są prawidłowe i jeśli tak jest klikamy "Prześlij arkusz do uczelni".
Jeżeli musimy poprawić dane przechodzimy do menu "Dorobek naukowy" i wybieramy ikonę edycja