Przygotowanie kursu e-learningowego w wersji minimum (koronawirus)
Procedura przygotowania kursu 12-25.03.2020 r.
- Uzupełniamy formularz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewsMSPvnm6WpHaI4wd1IAEm2fwKrMRi6A7qz8SY-UoJHX1cw/viewform
- Administrator kursów e-learningowych (Marcin Misiak) zakłada kurs i przydziela wykładowcę na podstawie przesłanych danych z formularza (punkt 1).
- Wykładowca uzupełnia kurs i prowadzi zajęcie e-learningowe.
Uzupełnianie kursów przez wykładowcę
- Logujemy się an stronie e.wseip.edu.pl
- Na kokpicie widzimy kursy, które prowadzimy, np.:
- Wchodzimy do kursu - klikamy w nazwę kursu (Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w organizacji )
- Ustalamy tematy zajęć. Klikamy w ikonę zębatki
i wybieramy
- Przy "Temat 1" klikamy ikonę
i wprowadzamy temat. Podobnie postępujemy z kolejnymi tematami zajęć.
- Dodajemy treści do danego tematu.
W tym celu klikamy:
wybieramy Zasób
Uzupełniamy formularz (nazwa, wybierz pliki). Możemy dodawać dowolne pliki (doc,xls, pdf, ppt itd)
Klikamy
Tak przygotowane pliki będą mogli pobierać nasi studenci.
Pod każdym tematem dodajemy kolejne pliki w ten sam sposób. - Zapisy studentów na kurs.
Będąc w naszym kursie klikamy
Klikamya następnie wybieramy "Metody zapisów"
Upewniamy się, że metoda "Zapisywanie samodzielne (Student)" jest aktywna, to jest ikona otwartego okaw wierszu:
Jeżeli wiersz wygląda inaczej, należy kliknąć w ikonę zamkniętego oka aby uaktywnić metodę zapisu: "Zapisywanie samodzielne (Student)" - Przechodzimy do kursu i wyłączamy tryb edycji (punkt 4). Kurs jest gotowy.
- Wymiana informacji, zadawania pytań, zbieranie odpowiedzi można realizować przez forum
lub
Zachęcam do rozbudowy kursów o:
1. - przesyłanie prac do oceny (zaliczeniowych, prac dyplomowych itp)
2. - testy studentów
3. - wykład online
4. inne aktywności lub zasoby dostępne po włączeniu trybu edycji pod przyciskiem:
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 12 marca 2020, 15:40