Przygotowanie kursu e-learningowego w wersji minimum (koronawirus)

Procedura przygotowania kursu 12-25.03.2020 r.

  1. Uzupełniamy formularz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewsMSPvnm6WpHaI4wd1IAEm2fwKrMRi6A7qz8SY-UoJHX1cw/viewform
  2. Administrator kursów e-learningowych (Marcin Misiak) zakłada kurs i przydziela wykładowcę na podstawie przesłanych danych z formularza (punkt 1).
  3. Wykładowca uzupełnia kurs i prowadzi zajęcie e-learningowe.

Uzupełnianie kursów przez wykładowcę

  1. Logujemy się an stronie e.wseip.edu.pl
  2. Na kokpicie widzimy kursy, które prowadzimy, np.:
  3. Wchodzimy do kursu - klikamy w nazwę kursu (Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w organizacji )
  4. Ustalamy tematy zajęć. Klikamy w ikonę zębatki i wybieramy
  5. Przy "Temat 1" klikamy ikonę i  wprowadzamy temat. Podobnie postępujemy z kolejnymi tematami zajęć.
  6. Dodajemy treści do danego tematu.
    W tym celu klikamy:
    wybieramy Zasób
    Uzupełniamy formularz (nazwa, wybierz pliki). Możemy dodawać dowolne pliki (doc,xls, pdf, ppt itd)
    Klikamy
    Tak przygotowane pliki będą mogli pobierać nasi studenci.
    Pod każdym tematem dodajemy kolejne pliki w ten sam sposób.
  7. Zapisy studentów na kurs.
    Będąc w naszym kursie klikamy
    Klikamy a następnie wybieramy "Metody zapisów"


    Upewniamy się, że metoda "Zapisywanie samodzielne (Student)" jest aktywna, to jest ikona otwartego oka w wierszu:

    Jeżeli wiersz wygląda inaczej, należy kliknąć w ikonę zamkniętego oka aby uaktywnić metodę zapisu: "Zapisywanie samodzielne (Student)"
  8. Przechodzimy do kursu i wyłączamy tryb edycji (punkt 4). Kurs jest gotowy.
  9. Wymiana informacji, zadawania pytań, zbieranie odpowiedzi można realizować przez forum lub

Zachęcam do rozbudowy kursów o:

1. - przesyłanie prac do oceny (zaliczeniowych, prac dyplomowych itp)

2. - testy studentów

3. - wykład online

4. inne aktywności lub zasoby dostępne po włączeniu trybu edycji pod przyciskiem:


Ostatnia modyfikacja: czwartek, 12 marca 2020, 15:40