Sekcja ogólna
Kontakt ws. problemów z kontem:
Kamil Rębosz - 41 335 97 28, kamil.rebosz@lipinski.edu.plKontakt ws. technicznych: E-mail:
Godziny pracy:Poniedziałek - Czwartek: 08:00 - 16:00
Piątek: 08:00 - 8:00
Sobota - Niedziela: nieczynne
Zakładanie konta Google i Microsoft w domenie uczelni @g.wseip.edu.pl
Dołączanie do zespołu MS Teams.
Wykładowca dodaje informacje o wykładach na żywo w kursie przedmiotowym na platformie e.wseip.edu.pl.
Do kursu przechodzimy przez plan zajęć.
Aby zacząć uczestniczyć w spotkaniach MS Team jako student należy założyć konto Google G-sutie oraz zalogować się do stron microsoft
Następny kto to przejście do strony https://www.office.com, zalogowanie się kontem Google G-suite, przejście do MS Teams
Można zainstalować aplikację lub używać MS teams w przeglądarce MS EDGE. Po przejściu do udostępnionego przez wykładowcę na stronie kursu (e.wseip.edu.pl) adresu spotkania zaczynamy uczestniczyć w zajęciach na żywo
Jak dołączyć do wykładu on-line: Jak dołączyć do wykładu on-line w MS Teams
Jak udostępnić ekran/prezentację podczas wykładu on-line w MS Teams: Jak udostępnić ekran/prezentację podczas wykładu on-line w MS Teams
Dodatkowe informację dla studentów:
WAŻNE!
- po przejściu na kanał zespołu, studenci nie rozpoczynają spotkań!
Spotkania rozpoczyna tylko i wyłącznie Wykładowca! Na tablicy zespołu
pojawi się stosowna informacją z przyciskiem "Dołącz teraz", kiedy
wykładowca rozpocznie spotkanie i opublikuje je na osi czasu danego
zespołu!
Niestosowanie się do powyższego zalecenia skutkuje tworzeniem dużej ilości spotkań w obrębie jednego zespołu co dezorientuje pozostałych studentów i utrudnia prowadzenie zajęć wykładowcom, gdyż wszystkie spotkania pokazują się jako aktualnie rozpoczęte w danym kanale.
Zapomniane hasło do MS Teams (office.com)?
Ta strona opisuje jak odzyskać hasło do office.com za pomocą Gmaila uczelnianego
Wykładowca dodaje informacje o wykładach na żywo w kursie przedmiotowym na platformie e.wseip.edu.pl.
Do kursu przechodzimy przez plan zajęć. Uwaga! Limit uczestników na dzień 19.10.2020 r. to 100 / sesję spotkania. W związku z tym zajęcia dla większych grup muszą być prowadzone w MS Teams
Aby zacząć uczestniczyć w spotkaniach Google meet jako student należy założyć konto Google G-sutie oraz zalogować się utworzonym kontem na stronie google.com
Można zainstalować aplikację lub używać Google meet w przeglądarce internetowej. Po przejściu do udostępnionego przez wykładowcę na stronie kursu (e.wseip.edu.pl) adresu spotkania zaczynamy uczestniczyć w zajęciach na żywo.